Kompleksowa obsługa finansowa Klientów

W maju 2019 r. banki i SKOK-i udzieliły kredytów konsumpcyjnych na kwotę 7,786 mld zł, a firmy pożyczkowe udzieliły finansowania na kwotę 551 mln zł, udzielając 222,2 tys. pożyczek. W 2018 roku sprzedaż średnia miesięczna polis ubezpieczeniowych opiewała na kwotę 5,2 mld złotych. Rynek finansowy niesie za sobą olbrzymi potencjał.

Rynek usług finansowych przenika się, a potrzeby jednej osoby mogą być skierowane na różne produkty. Każda osoba odwiedzająca naszą agencję biorąc pożyczkę na samochód będzie musiała wykupić do niego ubezpieczenie. Wielu z nich wykupując polisę turystyczną potrzebuje dodatkowej gotówki na wakacje. Gdy nasz Klient zaciąga kredyt na rozpoczęcie własnej działalności warto przypomnieć mu jak ważne jest ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej. Rola doradcy finansowego polega na przedstawieniu Klientowi całego wachlarza usług finansowych z których mógłby skorzystać i które mogą być dla niego korzystne.

Dlaczego kompleksowość jest taka ważna?

Klienci w dzisiejszych czasach szukają szybkich i kompleksowych rozwiązań. Ważne jest dla nich porównanie różnych ofert, ale także oszczędność czasu. Zapewniając wszystkie usługi w jednym miejscu oferujemy naszym Klientom to czego potrzebują. Dzięki zaufaniu jakie zdobywamy doradzając naszym Klientom, możemy zaproponować im szeroki wachlarz rozwiązań i produktów, które będą odpowiadały na ich potrzeby. Posiadając w naszej agencji różne usługi finansowe zapewniamy naszym Klientom to czego potrzebują w jednym miejscu. Dodatkową korzyścią dla agencji jest baza Klientów, którym możemy zaproponować inne usługi niż te, które mieliśmy w ofercie do tej pory.

Przewaga pośrednika nad bezpośrednim dostawcą

Dobry doradca polega na swoich  relacjach z Klientami. Będąc blisko nich, rozumieją ich problemy i potrzeby, mogą znaleźć rozwiązania, które służą Klientom. Wiedza zbierana latami uzupełnia nasze doświadczenie, które pozwala wybrać najlepszą ofertę dla Klienta. Wiedzą Dom Finansowy QS dzieli się od 18 lat z wszystkimi agentami, by obsługa Klientów i trudnych przypadków była możliwa w każdej agencji.

Dom Finansowy QS w 2018 roku pomógł uzyskać finansowanie 135 tysiącom Klientów.  Nasi agenci, jako doświadczeni Pośrednicy pomogli Klientom przejść przez formalności, zrozumieć umowy i warunki pożyczek. Są do dyspozycji naszych Klientów w trakcie trwania umowy, pomagając przygotować pisma do banku lub zmienić warunki uzyskanej pożyczki. Istnieje wiele ofert kredytów i pożyczek. W Domu Finansowym QS porównujemy je i wybieramy takie które najlepiej pasują do danego Klienta. Jeżeli nie możemy przedstawić żadnej propozycji podpowiadamy jakie warunki spełnić by uzyskać finansowanie, jak wypełnić papiery i co możemy dołączyć by zwiększyć swoją zdolność kredytową. Bycie blisko naszych Klientów i empatia względem ich problemów, to to czym wygrywamy z konkurencją.

Jak zacząć?

Jest to niezwykle łatwe. Dom Finansowy QS oferuje wsparcie technologiczne i personalne. Nowoczesny system agencyjny sprawia, że możemy uzyskać kredyt lub pożyczkę dla naszego Klienta obsługując wyjątkowo intuicyjny i prosty w obsłudze program, który sam podpowiada i nadpisuje treści, a gdy czegoś nie wiemy przenosi nas do prostych i przejrzystych materiałów szkoleniowych. Ponadto każdy agent dostaje do opieki Dyrektora Regionalnego, a także opiekuna w centrali, który przejdzie z nami przez proces i odpowie nawet na najtrudniejsze pytania.

Od 2016 roku zachęcamy agentów Domu Finansowego QS do sprzedaży ubezpieczeń , a od początku maja 2019 agentów Asist do sprzedaży kredytów i pożyczek.

29 agentów ubezpieczeniowych Asist zdecydowało się rozszerzyć swoje usługi o produkty dostępne w Domu Finansowym QS. Między innymi Pani Magdalena Gradek, która swoją decyzję tak motywuje:

-Decyzja o rozpoczęciu współpracy z Domem Finansowym QS była podyktowana przede wszystkim chęcią rozszerzenia oferty i wyjściem naprzeciw potrzebom Klientów. Pojawiały się takie pytania, np. podczas sprzedaży polis ubezpieczeniowych o leasing czy kredytowanie samochodów. Chcąc rozwijać swoją firmę, uważam, że był to strzał w 10kę.

Rafał Ćwikliński również wierzy, że przyszłością naszej branży jest kompleksowa obsługa finansowa klientów detalicznych i przedsiębiorstw.

– W krajach wysoko rozwiniętych bardzo często doradztwo rozbudowane jest wokół Klienta, a nie wokół produktów. Wydaje mi się, że nadszedł również czas w Polsce, by oferować Klientom kompleksową obsługę. – zachęca Prezes Asist i Domu Finansowego QS.

 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki - więcej informacjiZamknij